دانلود NetSupport Manager (Control & Client) 12.50.0004 – نرم افزار برقراری ارتباط سیستم های گروهی

2/5 - (1 امتیاز)

اگر تجربه کار در شبکه های کامپیوتری را داشته باشید حتما نیاز داشته اید که به سیستم های شبکه وصل شده و آن ها را کنترل کنید یا از دور کاری را در آن ها انجام دهید. گاهی نیاز داشته اید که کامپیوتری را تحت شبکه روشن یا خاموش کنید. با این نرم افزار می توانید این کار را انجام دهید. دانلود NetSupport Manager نرم افزار برقراری ارتباط سیستم های گروهی، نرم افزاری برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است.با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور به هر یک از سیستم های شبکه وصل شده و آن ها را کنترل کنید.

از جمله قابلیت های مهم نرم افزار دانلود NetSupport Manager این است که شما می توانید حتی به کامپیوتری که این نرم افزار بر روی آن نصب نشده نیز متصل شوید. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.دانلود-NetSupport-Manager

NetSupport-Manager-اسکرین-شات NetSupport-Manager-اسکرین-شات NetSupport-Manager-اسکرین-شات

info

NetSupport Manager continues to deliver the very latest in remote access, PC support and desktop management capabilities. From a desktop, laptop, tablet or smartphone, monitor multiple systems in a single action, deliver hands-on remote support, collaborate and even record or play back sessions. When needed, gather real-time hardware and software inventory, monitor services and even view system config remotely to help resolve issues quickly.

سیستم مورد نیاز

Windows 10, 8 and 8.1 (32bit and 64bit), Windows Server 2012, Windows 7 (32bit and 64bit), 2008 (32bit, 64bit and R2), Vista (32bit and 64bit), 2003, XP (Service Pack 3 and above).

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن باشید حتما اتصال شما از اینترنت قطع می باشد و سپس اقدام به نصب کنید.

2) در هنگام نصب گزینه نصب آزمایشی 30روزه را انتخاب کنید و نصب را به اتمام برسانید.

3) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. وارد بخش Services شده (از طریق تایپ عبارت services در منوی استارت ویندوز، برای شما پیدا خواهد شد) و سرویس Client32 را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و Stop را بزنید.

4) فایل netsupport.manager-patch موجود در پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کرده آن را اجرا کنید و Patch را بزنید.

توجه: می توانید سرویس Client32 را پس از اجرای نرم افزار Start کنید گرچه ضرورتی ندارد. هم چنین فایل Keygen برای تولید سریال نامبر مورد نظر شما با تعداد کلاینت مورد نظر (کرک دارای 10 کلاینت می باشد) نیز در فایل ها گنجانده شده است.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم 79 مگابایت