دانلود بازی روح اژدها DragonSoul 2.13.2 – اندروید

اولین رای باشید!

بازی Dragonsoul را می توان یکی از برترین بازی ها با حضور اژدها ها و هیولاهای توانمند دانست که کاربران با دانلود DragonSoul می توانند محیط زیبای بازی با ماجراهای هیجان انگیز آن را تجربه نمایند. کاربران این بازی می بایستی با چالش های زیادی روبرو شده و با حضور در نبردهای خونین خود را برای بدست آوردن قدرت های بیشتر آمده نمایند. این بازی می تواند شما را وارد رقابت های هیجان انگیز کرده و امکان رقابت با اژدها ها و هیولاهای خشن را فراهم آورد. کاربران با داشتن این بازی می تواند چالش های پیشرفت های زیادی را تجربه نمایند و سیستم جنگی بسیار عالی را تجربه نمایند. این بازی قهرمانان زیادی خواهد داشت که کاربران باید بتوانند از آنها برای جمع آوری غنیمت ها استفاده کرده و به خوبی بتواند حالت های مختلف بازی را تجربه نمایند. قرار گرفتن در کمپین های بازی نیز می تواند هیجان بازی را بیشتر نماید.

با دانلود DragonSoul کاربران می توانند قهرمانان جدیدی را نیز داشته باشند و از المان های مختلف بهره مند شوند. شخصیت های بازی به قدری زیاد می باشد که می توانید با تمام آنها مرحله داستانی بازی را دنبال کرده و به خوبی ریتم استراتژیک بازی را تجربه نمایید. گرافیک بازی نیز به خوبی توانسته است کاربران را راضی نگه داشته و نمایش دهنده خوبی از گیم پلی و شخصیت های بازی باشد. جزئیات به خوبی در بالای بازی نمایش داده شده و کاربران می توانند برای جمع آوری منابع بیشتر از روح استراتژیک بسیار عالی استفاده نمایند. بازی دارای بهبود سیستم جنگی روبرو شده است که نبردها را زیباتر و گرافیکی تر ساخته است. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود DragonSoul از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

DragonSoul 2.13.2 Apk

 DragonSoul-Cover

DragonSoul-Screenshot-1  DragonSoul-Screenshot-2

info

Jump into DragonSoul and start brawling with vicious dragons and mighty monsters! This release includes a brand-new Rune System, challenges, and improvements to the weekly Guild War system!

Earn new heroes and collect fantastic loot as you play your way through many game modes: take on other real DragonSoul players, make your way through the chapters of the Campaign, and take on the best of the best in the Boss Pit! Even team up with other players by joining a Guild!

Rescue heroes and win them to your side: new heroes in this update include Spirit Wolf, Unicorgi and Golden Genie!

Changelog :

• 4 New Heroes! Vulture Dragon, Plant Soul, Ambush Spider and Ancient Idol

• Mystic Closet: Unlock free Mastery Skins and Manage Your Hero Skin Collection

• VIP Levels 16-20: Five New Levels of Benefits; Easier to Get to VIP 13, 14 & 15!

• Rune Improvements: More Shrines, More Runicite, Lower Prices!

• Titan Temple Win Streaks: Challenge Yourself for Better Rewards

• Crypt Raid Attack Log: See Who’s Pitching In

• Bug fixes, UI Improvements and More

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی